Cansu44 4 aylık bebeğim var emziremiyorum sütüm hiç gelmiyor evet stres yapmamam gerekiyor sütün kesilir dediler ama elde değil 😔 eşimle çok sorunlar yaşadm maddi ve manevi olarak sütüm okadar az geliyoki kızım emerken bittiğini anlıyor sanki ağlamaya başlıyor lütfen bildiklerinizle bana bilgi verin yardım edin sütümü arttırmam için 😔🙏
Derinkomm Cansu44 öncelikle sütünün kesileceğini düşünme baskılama. Sakin olmaya çalış bolca su iç beslenmene dikkat et. Elle sağım yapabilirsin 10-15 dk emmediği zamanlar. İnşallah artar🙏
Sadecebirkul Cansu44 öncelikle adınıza çok üzüldüm umarım bi an öne düzelir. Bebeğiniz çok küçük ve anne sütüne ihtiyacı var bol bol su için süt için en önemlilerinden biri bu bir de bana boza iyi gelmişti bol bol boza tüketmenizi öneririm. Ayrıca kardeşim bebek hemşiresi ilk günler sütüm olmadığı için eczaneden bitkisel bir çay almıştı adı mamseldi sanırım yanlış olmasın o da çok iyi gelmişti bana iyi gelenler bunlar umarım faydası olur🙏🏻
Mamaqueen Cansu44 bulgur pilavi, yesillik dere otu, bol su, uyku, bestlak damla, humana still tea cay, kuru incir, kuru dut, hosaf, turp, yesil sogan, kuru sogan , tahin, helva, bunlar sut arttiriyor insallah faydasi olur sanada
GameProMom Bu işin ilk kuralı sütüm yok dememek, önce sütünün olduğuna ve emzirebileceğine inan 💪🏼 sonrasında her gün düzenli olarak sıcak duş al stres yapmamk olmuyor ama en aza indir bebeğini düşün canım ve az kafana tak bişeyleri .. Boza aşırı süt yapıyor , tahin helvasıda aynı şekilde . günlük minimum 3 litre su tüket ve bulduğun her fırsatta uyu 💚 birde instagramdan emzime danışmanı Semra hanımı takip et , faydalanırsın muhakkak ❤️
Asel_19092019 Sütüm yok diye olumsuz sakın düşünme.En önemlisi bol bol su iç benimde başıma geldi ama sütüm gelmiyor diye emzirmeyi kesmedim bol su bol yeşillik ve helva ye canım.Ve unutma asla sütüm gelmiyor diye bebeği memenden ayırma.Sütün var güzel anne 🙂 Herşey gelir geçer bende çok problemler yaşadım bebeğim 4 aylık şuan.Ama geldi ve geçti yavruna odaklan sen güçlü bir annesin,herşeyden önce sen bir ANNE sin.. ❤
Cansu44 Asel_19092019 çok ama çok teşekkür ederim güzel yorumların için okadar zor zamanlar geciriyorumki bazen diyorum neden doğurdun sonra kendime kızıyorum kızımı öpüp kokluyorum kendime geliyorum ama bazen çok ağladığında bende haykırarak ağlamak istiyorum okadar yanlızımki eşim işten geliyor yemek yiyor azda olsa ilgileniyor oda seviyor. Sonra al Cansu ben uyucam diyerek gidiyor🤦🏻♀️ Herseyi tek başıma halletmeye çalışıyorum etrafımdaki insanlar yanımdaki insanlar hiç düşünmüyor süt Veren biri o üzmeyelim kırmayalım diye hiç düşünmüyolar. Tüm gün evdeym normalde ben kendimi bildim bileli çalışan biriydm Doğumdan sonra birden hayatım değişti çok farklı bir dünyaya atıldım ama tek başıma....! Zamanla kendime gelmeye calışıcam Eminim yapıcam sütümde gelicek inş tavsiyelerinizi yapıcam inş umarım olur... 💕
Deletedmom23113 Cansu44 benimde ilk zamanlar çok çok azdı , humana rezene çayı, tahin helva yedim, sıcak duş aldım göğüslerime tuttum hep sonra gelmeye başladı şükür ♥️ deneyin , pes etmeyin inşallah çok güzel şekilde gelir🙏
Cansu44 Deletedmom23113 kendime inanin hiç vakit ayıramıyorum uyku yok duşa Bile girip cıkmam bir oluyor ilk zamanlar her yediğim süt yapardı bu kadar kafaya takip sütüm yok az demezdm ama bu depremler yüzünden çok takıntılı oldum her an bişey olucakmış korkuyorum belkide oyüzden kesildi bilmiyorum. 😔
Elifum Cansu44 bu dönemler geçecek ve herşey yoluna girecek inşallah.. En önemli sey su uyku ve bol bol emzirmek bunun yanında süt yapan şeyler var kişiden kişiye değişir rezene anason çayı, helva, dere otu, bulgur pilavı, soğan, susam, bestlak damla, İncir ye bol su iç uyu mesela fazla sütünü gece emmediği de sağ ve gündüz takviye yap, dut kurusu kaynatıp içebilirsin. İlk kızımda ilk bir ay neler çektim allahtan gece uykusu biraz uzundu o ara sağıp stok yaptım gündüz doymadığını anladığımda onu veriyordum o uyuduğunda bende direk yanına yatıyordum böyle böyle büyüdü 😊
Yelizaksoy Cansu44 sana onerebilicegim ve faydasini gördüğüm tek şey istiridye mantari denemelisin ben onun balik gibi unla kizartmasini yapip yiyodum ve sutum fışkırıyodu resmen
Cansu44 Yelizaksoy mantar yiyemiyorum hiç ama hiç alerjim var galiba bi kaç defa bilmeden yedm dilim şişmişti 🤷🏻♀️
Elifum Cansu44 ha Bi de hurma ye ayva hoşafı.. Sütün kalitesini artırmak içinde günde mutlaka bir yumurta ceviz badem fıstık bir avuç dolusu maddi olanaklar dahilinde iyi gelir insallah
Elifsygn Rezene cayı boza İcin bol su İcin yesıllık yiyin ve emzirirken ya rezzak kelimesini soyleyın.
Elifsygn Cansu44 rezzak : kullarının ihtiyaç duyduğu her şeyi verendir.Esmaül husna gecen isimlerden biridır. rızık
Deletedmom23113 Cansu44 hepimiz aynıyız kendimize vakit ayıramıyoruz😞 5 dk bile uyuduğunda hemen koşuşturuyorum kendim için , moralinizi bozmayın yüksek tutun hepsinin geçeceğini hiç unutmayın inşallah ❣️
Sey Cansu44 4 aylık atak dönemi çok şiddetli geçmişti bizde sizinde öyle olabilir mi memede ağlıyodu sütüm gelmiyo doymuyo diye stres yapıyodum sonra atlattık panik yapmayın ve arttırıcı yazılan her yemeği deneyin kimine bulgur kimine dereotu yapmış düzenli beslenin emzirmekten vazgeçmeyin