hazale966 ablamın oglunda var yigenimde alt dil bağı var
Kilo alımını etkilemedigi icin kesmediler bazı bebekler ememiyormus mecbur kesiliyormus konuşmasında da biraz başlarda rleri felan söyleyemedi ama şuan beş yaşında çok güzel çıkarıyor tüm sesleri ona göre alıştı dili demekki sıkıntısı yok
Benim bebegimde üst dudak bağı var ama bir şeyi etkilemez sadece üst dişlerde ayrılık olabilir dendi işlem yaptirmadik