hazale966 benım oğlumda da vardı kestırdık çünkü konuşmasında felan sıkıntı olunur denıldı bize de. devlet hastanesinde çocuk cerrahisine kestirdik gidip gelmesi 5 dk bile surmedı çok kısa bır ıslem anında lazerle kesıyorlar korkmanıza gerek yok , küçük olunca anlamıyorlar ve iyileşmesi 1 saate bakıyor . Birde o kadar kısa bır ıslem ıcın çok fazla bır ücret ıstemıs bence