duygubarin sizi o kadar iyi anlıyorum ki 6 aylık olana kadar neredeyse her gün bir seans ağladım emmiyor diye. Ben de avent yüzünden yaşadım red. 6. Aydan sonra red azaldı şükür 11 aylık hala emziriyorum. 1., 2., 3. Ve 4. Ayda temelli bırakmıştı bir ara sabırla döndürdüm. Öncelikle hiç aç bırakmayın ama biberonla da aşırı haşır neşir etmeyin. 6. Aya kadar yapacağınız tek şey gün içerisinde kaç kere olursa olsun bebeğin memeyle bağını kesmemek. Benim sistemim şöyleydi. Mesela öğünlük beslenmesi 90 cc ya 60 ını içiriyordum, 1 saat sonra uyutup uykuda emziriyordum, sonra mamayı da uykuda veriyordum biberonla. Biberonu çok görmüyordu aç kalıp sinirlenmiyordu da. Her emzirme sonrası da 15 er dk sağım yapıp sütümü artırdım 10 cc den 100-110 cc ye kadar. Bazen gün içinde kaşık veya şırıngayla da besliyordum ama çok zor. Gece de 2 saatde 1 saatte emzirip üstüne az cc mama veriyordum. Böyle böyle 11 aylık olduk şükür. Pilates topunda emzirme, ten tene temas ve oyuncakla dikkatini dağıtmada işe yarıyor. Ama asla stres olmayın bebek hissediyor stresi. Kolay gelsin 🌹