Ben 3 sene önce minikpandauykuda Özlem hanımdan aldım. Kızım 4 yaşında ve hala eğitim bozulmadı. Bebeğğmi aplatmadan öğrettik. Atak diş hastalık zamanı elbette bozulma oluyor ama hemen toparlıyor. Ağlatmadan uyku eğitimi denince kesinlikle Özlem hanıö derim. Hem Eğitmen hem abla gibi yaklaşıyor.