aresnako biz 8 aylıkken ‘uykuyolculugu’ Hülya hanımdan eğitim aldık aşırı memnun kaldık, ben çok arafta kalmıştım çevremde çeşitli kişilerden eğitim alıp memnun olmayan kesim de vardı.Ta ki hamile olduğumu öğrenip hem hamilelik hem de sürekli emmek isteyen bebekle yapamayacağımı kabullenene kadar biraz süreç uzamıştı 😅 Eşim çok saçma buluyordu uyku eğitimini,hatta onunla tartışarak eğitim almaya başladım şimdi kendisi benden daha çok duacı Hülya hanıma iyi ki diyoruz aylardır 🥰