askbebegimmbenim benim kızımda 2 hafta önce beşikten düşmüştü temografi çekildi çatlak ve hafif kırık oluştu yarın tekrar goturucem benim kızımda hemen normale dönmüştü ama kafası ertesi gün şişmisti kırık ve çatlak var dedi doktor temografide Allah’ım bebeklerimizi korusun