askbebegimmbenim 1 yaşına gelmiş bir çocuğu o kadar yüksekte oturtmanız ve vakkumu ahşap bi zemine koymanız güvenilir değil çünkü ahşapta çok yapışmıyor, rabbim beterinden korusun bir daha yaşatmasın. Sizde istemezdiniz tabi ki eminim perişan olmuşsunuzdur ama kaza saniyelik bir şey ☹️
Sandalyeye koyup eşinizin kemeriyle arkadan bağlanabilirsiniz oturagı.
Yine de güvenilir değil tabi, en güvenlisin artık ahşap mama sandalyeleri