Benim bebeğimde de uzamış anne sütü sarılığı vardı en önemli şey bol bol beslenmesi 3.aya kadar sürebilir demişti doktorumuz ve 2.ay sonuna doğru yavaş yavaş geçmişti.En önemli şey sadece beslenmesi ve beslendikçe kaka ile atması bi süre sonra zaten rengi açılıyo bebeğin birazcık sabır gerekiyor başta bende çok üzülmüştüm ama geçiyor.