Kızlar 37 günlük bir bebegim var bi gün sarılıktan fototerapi gördük ama değer düşüktü diye bi günden fazla yatırmadılar bir ay sonrasına gidip tekrar tahlil yaptırdık Değer 7 ye kadar düşmüştü ama bebeğimin rengi hala sarı ve geçmiyo gibi anne sütü de almıyo yani emmiyo ne yapsam emmiyo sağıp veriyorum yine almıyo sarılığı için ne yapabilirim aşırı kafama takıyorum yaşayan varsa yardımcı olsun lütfen