Merhaba, benim kızım 3,5 aylık. İlk 1,5 ay her iki memeyi de emiyordu, sol daha tazyikli geldiği için hep boğazında kalıyordu sonra memeyi tutmuyordu. 2 aydır sol göğsümü ara ara emiyor ama orda süt azalmış sadece sağ meme ile emziriyorum. Şimdi sol göğsümü her gün sağarsam tekrar süt artar mı acaba? Çünkü bir süre sonra yetmeyeceğini düşünüyorum. Sadece anne sütü ile besleniyor mama falan vermiyorum. Bilgisi ya da tecrübesi olanlar cevaplarsa çok sevinirim.