Tusa_ benim öyle, bizzat tadına baktım acıydı sağ göğsüm. sol göğsüm tatlıydı. sağlık ocağındaki ebeyle de görüştüm, bir gün boyunca sağ ve at düzelebilir ama düzelmezse de üzülme tek göğsün de yeter onu doyurmaya dedi. şimdi 2.5 aydan itibaren bıraktı sağ göğsümü ağız büzüp öğürüyordu. sağıp attım düzelmedi. sonra o emmedikçe süt de bitti sağda. arada belki geri gelir diye veriyorum beş on saniye emiyor boş emzik gibi sonra yüzüme bakıyor niye boş diye :) sadece solu emip doyuyor ama şuanlık. 4 ay 24 günlük.