Saribidik Kezikez acaba ödeminiz mi var? Bi diyetisyene görünüp detoks yapsanız? Çünkü ne kadar aç kalırsanız kalın o ödem gitmiyor. Kilo gibi duruyor ama kilodan beter
Mnli Kezikez aslında aç olduğunuz için kilo alıyorsunuz vücudunuz bu bana bir şey yollamıyor diye yediklerinizi yakmak yerine depoluyor zamanında aynı hatayı ben de yapmıştım