ahsensuy lansinoh biberon , süt sağma makinemin içinden cıkmıştı, biberon emziğinin bedeni s (yavaş akış olarak geçiyor ama bize göre hızlı geldi baya. Ağzından akıyor, boğazına kaçıyor öksürüyor daha alışamadı onun akışına. Suan en sorunsuz avent 3 numara emzik. Dr brown’s da 2 numara kullanıyoruz. Browns aventw göre daha hızlı akıyor. Bu arada Dr brownsun geniş ağızlı olan biberonunu kullanıyoruz, dar ağızlısını emmek istemiyor