Bebeğim 45 günlük avent biberon kullanıyorum ve 3m + olan başlığını aldım. Fakat çekmiyor çok yavaş akışlı. Saatlerce o mama öyle kalıyor. Bakıyorum 40 ml içmiş 90 ml mama yaptığım mamadan. Bir de nukun biberonu var onu aldım m olanını aptamil kullanıyordum o biraz daha katı olduğu için sma ya göre onunla içince 90 ml içiyordu tabi + meme . Sonra aptamili bıraktık sma ya geri döndük ama onunla da boğuluyor çünkü nuk 6 delikli. E bu kez tekrar avente döndüğümde içmiyor 2 saatte bir veriyorum mama fakat içtiği 40 ml tabi meme de içiyor ama 10 dk sürmüyo çünkü silikon uçla emziriyorum tek memeyle. Ne yapayım ? Tavsiye edeceğiniz bir biberon var mı? Bebeğim hızlı akışlı biberona alıştı çünkü silikon uçla emzirdiğim için. Meme tutmuyor bu arada.