nevermore merhaba diş implantı yorumunuz görmüştüm de o postu bulamadım buraya yazdım vidalar takıldı üstünediş yapılacak benimde ölçü alındı ama sanki morardı diş etim sizinde öyle olmuş muydu acaba enfeksiyon mu oldu anlamadım ölçü alırken söylerdi enfeksiyon olsaydı diyorum bilemedim 🤷🏻♀️