14 aylık bebişim sanırım 50 ve üstü olabilir. Genelde resimlerini gösterip kendim hikaye kuruyorum. İlerde büyüdüğünde de annesinin kitapliğından devam eder okumaya. Benimde yaklaşık 10 koliye yakın kitabım var. Bekarken ve bebekten önce çok okurdum. Şimdi malum zor oluyor. Evdede yerik.olmadi için hepsi kolilendi muhafaza ediliyor. Sanırım maddi ve manevi küçük bir servet sakliyorum kolide.