edsn1 lahana alın yapraklarını ayırıp yıkayın sonra buzdolabına koyun her emzirme sonrası büyük yaprağı göğsünüze sarın bir sonraki emzirmeye kadar dursun. soğuk olduğu için çok rahatlatıyor ateşini alıyor ve geçiriyor. İmkan varsa sütü sağın. Bir süre sonra bebeğin ihtiyacı kadar süt üretilecek ve fazlası olmadığı için şişlik inecek. Duştan sonra ,emzirmeden önce yavaşça masaj yapın yumuşar o zaman sertlikler. Emzirirken bile süt boşaldıkça yanlarını ovalayın. Geçmiş olsun 🌸