vaveyla__ efelinamoms 2,5 çok değil mi eviniz sıcak baya Bizimde merkezi sistem şuan 24-25 Kışın 21-22 düşer diye tahmin ediyorum ama düşmeyedebilir bilmiyorum tam 🤦🏻♀️
sekerbebeginannesi vaveyla__ vallahi 25 civari şuan ama ben mesela kısa kollu pijama giyip yorgan ortuyorumm, o yüzden bebegime de kısa kollu zihin + 1 tog tulum giydiriyorun. Ekstra ayaklarına battaniye atabiliyorum açık kalıyor diye ama sadece ayak kismina
haydii humanur09 22 derece için İçine pijama giydirme Sakin Atlet iç çamaşır yeterli Gece kaca düşüyor Bizim gece 18.5 oluyor