Kışın 22.5i geçmez. Sabahları kalktığımızda 20li olur derece. Gece kendi odasında yattığından mutlaka uyku tulumu giydiriyorum. Bu aralar altına sadece ince külotlu çorap giydiriyorum üstüne de zıbın. Üstüne de uyku tulumu giyip yatıyor. Gayet yeterli oluyor. Havalar iyice soğuyunca evin derecesini ve uyku tulumu nın içine ne giydiriceğimi ayarlarım 🤣🤣