Barlas_mom amazontuba bu aşıları eczaneden alıp sağlık ocağında da yaptırabilirsiniz ben öyle yaptım 🙏🏼
amazontuba Barlas_mom daha bugün hemşirrmiz yapmıyıruz dedi 🤷♀️ teşekkür ederim bilgi için demek ki kurumdan kuruma fark ediyo
amazontuba arasssmommm uzak evet ama bugün sağlık ocağına sordum yapmıyoruz dedi. Riskli bir aşı tedbir amaçlı kurumda yarım saat beklenmesi gerekiyomuş vs vs yapmadı yani.
arasssmommm amazontuba hepsi birbirinden farklı demkki 😂😂ben sordum doktora sorun yaparız derse yapim dedi sordum olur dedi yaptırdım hiç beklersin falan birsey demedi de yaptım çıktım
amazontuba arasssmommm benğm antibiyotik iğnemi bile yapmadılar. Risk almak istemiyolar ama istanbul gibi. Bir yerde herhangi bir allerjik reaksiyonda her yer 5 dk mesafe. Analamdım bişey. 😏
karanmoom amazontuba bana da 2 doz şeklinde dediler sağlık ocağı ve çocuk doktorumuz. 3.ayda birini yaptırdım 5.ayda da 2. Doz yapilacak dediler internetten asi tablosunda da bu şekilde yazıyor.🤔
amazontuba karanmoom bize aralarına 1 hafta koyalım ikisini bir yapmayalım dedi. Keşke beraber yapsaydı hastane kapandı 😅
karanmoom amazontuba nasıl yaa ne bir haftası arasında 2 ay olması gerekiyor kuzum sağlık ocağına sordun mu
amazontuba karanmoom yok canım 2 çeşit var ya menenjit ikisi normalde aynı anda yapılıyo ya. O ikisini aynı anda yapmadık biz bebiş zayıf diye. 1 hafta o iki aşının arasına koymuştuk. Nimenrix ve bexero farklı menenjit aşıları
karanmoom amazontuba yok konuşmadık sanırım bı Tuba daha vardı o sandım seni onunda prof resmi böyle birşeydi ☺️