2 ay 3 günlük kızım. Bizde de durum aynı. Gündüz uykusu neredeyse yok doğduğundan beri üstelik, bazen yarım saat 1saat uyursa şükrediyorum. Gece de 11den 2ye kadar uyu uyan şeklinde direniyor sonra derin uykuya geçiyor. 6ya kadar uyuyor genelde. Sonra yine mesai başlıyor. Yemek yemeye bile enerjim olmuyor artık. Günlerin nasıl geçtiğini anlamıyorum, duşa girmek kendime vakit ayırmak lüks oldu resmen. Bana da 40ı çıksın düzelir demişlerdi😁 Yalnız olmadığımı bilmek iyi geldi. Allah yardımcımız olsun, umarım düzelir 🙏