2 ay 1 günlüğüz. Normalde gündüz uykumuz yoktu, saat 4 gibi 1 saat uyursa şanslı sayıyordum kendimi. Bugün 7′de uyandı. 10′da mayışana kadar emzirdim, 11′e kadar ayağımda salladım. 1′e kadar uyudu. 3.30′da tekrar uyudu. Şimdi uyanmaya çalışıyor.😂 9 gibi yine uyutmaya çalışırım. Muhtemelen 11 gibi ancak uykuya dalar. Birkaç gün önceye kadar prematüre doğduğu için 2 saatte 1 emziriyordum ama şimdi gece 4 saatte 1 kalkıyor.