rumeysahinn Nur2878 bu gün baktım da 0.5 ml ediyor aşağı yukarı bence damla hesabı ölçerek verin sizde
TulayGeriDon HELELEKADIN peki tahlil verdiniz mi? Acaba kan değerleri düşük de ondan mı fazla verdi ki?
HELELEKADIN TulayGeriDon hayır tahlil vermedim eczaneden o şekilde söylediler hatta emin olamadım eczacı kadın bakıp söylemişti 1 yaşından sonra artırcaksın dedi
Nacafa TulayGeriDon 3 puf yazmışsınız da puf başlığıyla 1 puf damlalıkla 4 damla veriliyor. Bir karışıklık oldu herhalde
TulayGeriDon Nacafa ya aynen yanlış yazmışım. 3 puf değil 3 damla. Bize 3 damla verilmisti. Ama dediğim gibi bunu kullanmadım saglik ocağının verdiğini kullandım
ASnowflake Nur2878 demir kilo başı iki damla şeklinde d vitamini ağzındaki kapağa bağlı damla olarak kullanıyorsanız 3 damla pufu kullanıyorsanız bir puf şeklinde vermeniz gerekiyor