rumeysahinn Nur2878 merhaba d vitamini püskürtme olanla 1 puf yoksa 3 damla demir de kilo başına 2 damla demişti doktorum
TulayGeriDon Nur2878 d vitamini bunu kullanmıyorum ama 3 püf kullanacaksın. Demir damlasını da 0.5 ml.veriyorum
Nur2878 rumeysahinn damla verilen şeyin üstünde 0.5 ml yazıyor eczanı bunu iki kere doldurup vereceksin dedi de çok gibi geldi damla şeklinde demedi
rumeysahinn Nur2878 kutu yanında 1 ml yazıyor demir için ama doktor o yeterli olmuyor 7 kilo olan bebek 14 damla demişti
Nur2878 TulayGeriDon 0.5 ml mi bir kere mi çekip veriyorsunuz eczacı eşime 2 kere çekip verecek demiş de bana çok gibi geldi
Nacafa TulayGeriDon 3 puf yazmışsınız da puf başlığıyla 1 puf damlalıkla 4 damla veriliyor. Bir karışıklık oldu herhalde
rumeysahinn TulayGeriDon yaaa ben çok mu veriyorum aceba 6 aylık 1 ml ve üzeri gibi oluyor 16 damla falan veriyorum
TulayGeriDon rumeysahinn bizim doktorumuz 0.5 ml kullanmami söyledi. Bana da az geldi aile hekimine danistim o da 0 5 ml dedi
TulayGeriDon HELELEKADIN peki tahlil verdiniz mi? Acaba kan değerleri düşük de ondan mı fazla verdi ki?