GiybetReis
Geçen yıl kreşte gezi olacağını duyduğumda başta çok tedirgin olmuştum. Bensiz nasıl gidecek, sahip çıkacaklar mı, ya bir şey olursa..
Göndermemekte seçeneklerimin arasındaydı ama oğlumun yakın arkadaşı heyecanla gidecekleri geziden bahsettikçe oğlumu bundan mahrum bırakmamam gerektiği kanaatine vardım. Geziye gittikleri, orada oldukları, döndükleri süreçte hep bilgilendirildik. Fotoğraflar ve videolarla gördük. Birkaç öğretmen ve yardımcı ablalarla birlikte gidilmişti. Bir sorun olmamıştı. 🙏🏻