GiybetReis bence çok detaylı düşünüyorsun, o yaştaki çocukların devamlı tiyatrodan bahsedeceğini de zannetmiyorum. Geçen hafta çocukların kreşinde ormana gidildi, ben göndermedim çünkü yeni iyileştiler ormana gitmelerini istemedim, okullarına götürdüm. Çocuklara ne öncesinde sonrasında orman gezisi demedim, sınıftan duyup da orman gezisi diyerek gelmediler. Öbür çocuklar bile ertesi gün unutarak gelmişlerdir diye düşünüyorum 🤷 göndermek istemiyorsan bir gün üst sınıfla takılabilir belki hoşuna bile gidebilir bu