Yigitoglum_2 bendeki fakir fauna. Haznesi oldukça büyük. İçine nane yağ vs gibi yağlardan da birkaç damla eklediğimde çok iyi oluyor. Koridora koyup en yüksek ayarda açarsanız elbette odalara da nem sağlar. Ama tavsiyem şu ki salonda vakit geçiriyorsanız salona koyun bi iki saat sonra kapatırsınız. Aynı şekilde yatmadan yatak odasında bi iki saat açarsanız oda daha iyi nemlenir kuru hava olmaz uyku kaliteniz artar. Tefal disney hava nemlendirici de vardı bende o da çok güzel ama arıza yaptığı için atmıştım.