eminekmsr Yigitoglum_2 ben oda nemini arttırmak için dün e bebekten kiwinin buhar makinesini aldım henüz memnunum güzel
Yigitoglum_2 Aselinannesi0655 nebulizatör diye geçiyor ismi dimi ? Peki koridora koysam her odayı nemlendirir mi yoksa sadece bulunduğu odayı mı
Yigitoglum_2 Meri-Mel memnun musunuz ? Bir de sadece bulunduğu odayı mı nemlendiriyor? Koridora koysam her odayı nemlendirme mi
mbs4416 Yigitoglum_2 sizin istediğiniz evin nemini artırmak ise nemlendirici almanız lazım buhar makinesi bebek hasta olduğunda kullanılır diğer adı nebulizatördür
eminekmsr Yigitoglum_2 bulunduğu oda nemliyor çünkü UFO kullanıyorum kuru sıcak oluyor burnu tıkanıyor ama sana makine yetersiz gibi gelirse ıslak bez yada bir bardak suda koyabilirsin kuruluğu biraz da olsa alıyor