kurabiyevarsimitvar benim bı komşum var oda altinkozaya götürüyordu çocuğunu, bayan bı doktora. 3-4 ay önce cocuk baya bı rahatsızlandi direkt hastaneye götürdüler çocuk hastanede daha da kötülendi yanlış teşhis koymuş doktor. Sonra güzelyaliya götürmüşler 2-3 günde toparlanmış çocuk