Merhabalar anneler kızım 1 ay önce ishal oldu 10 gün çekti 3 gün hastanede yattı serumla beslendi sonra çok şükür düzeldi. Su an yine ishal 4 gündür baya kötü. Cumartesi şehir hastanesine acile götürdük serum taktılar grip olduğu için ama ishal için bişey yapılmadı. Kaka testi verdik temiz çıktı. Bende sabah özele götürmeyi düşünüyorum. Bana önerebileceğiniz çocuk doktoru Varmi. Sarıçam da oturuyorum yakın uzak fark etmez yeterki çocuğumu iyi muayene etsin. Kızım bir buçuk yaşında