Saidgirl 4 yaş biz de öyleyiz ,sabahları zorla okula hazırlıyorum ,gitmeye var ama hazırlanmaya yok , eve gelir yemek tin tin yenir kırk kere sofradan kalkar ,saçma sapan aglayislar zirlayislar ,olmadık istekler ,gel benimle olayını biraz dindirdik sadece o da ben anneyim anneler çocuklar kadar oyun oynamazlar diyerek bir yarım saat oynuyorum geri kalanı ona bırakıyorum zaten genelde kalem kağıt seviyor onla etrafı dağıtıyor ,kardeşle oyna diyorum yaptığı tek şey kardeşi peşinde sürüklemek ,küçük de tehlikeli olmaya başladı o da onun peşinden gidecek diye olmadık yerelere tirmaniyor kafa göz çarpıyor sürekli ,4 yaş fark olmalı iki çocuk arasında en ideali diyorlardı diyenler 4 yaşı görmemiş 😬