Saidgirl +1 bazen bir melek bazen ise aman yarabbiii Düşmanız biz sanki asla istemiyor birşeyi hep kendi dediği.Alışverişe gidelim diyoruz asla gelmiyor anneannemde kalacağım diye bağırıyor,yemek yapıyorum ağzına sürmüyor ta ki babası gelene kadar..Çizgi film cezası veriyorum her bir hatasında hoş benimde işime geliyor az izliyor diye odasını topluyor,yemeğini yiyor 45dakika çizgi film izliyor o sayede akşamda aynı şekilde sabahda..Kuraldan anlıyorlar ben aşağı indiriyorum her gün okul çıkışı eğer kötü şeyler yaparsa ve benim sözümü dinlemezse konuşuyorum ertesi gün indirmiyorum tabi krizler vaadler yoksa aksi hiç hiç olmuyor ..Vuruyor bağırıyordu az da olsa geçti minimum seviyeye düştük..