buseee06 ayy ona bisey diyemicem 😂😂😂 bende korkuyordum 40 hafta olup bebek gelmek için cabalamayinca sezaryen doğum yaptım. Doktor suni sancı veririm açılma da yok fitil atariz dedi. Mümkün değil beni suni sancı ile dogurtamazsiniz dedim sezaryen oldum 😂 belki kendi kendine başlasaydı doğum battı balık yan gider diye dogurabilirdim.