dddssss Kızlar merhaba, spiral taktıralı 3 ay oluyor, adetim bu ay bir hafta gecikti sizce normal mi bu durum herkes normal diyor test yapmaya korkuyorum 🥺🥺
Minikkuzum1999 dddssss Normal canım spiral düzensizlik yapıyor ben 2 sene olacak daha düzensiz olurum mesela dün adet olmam gerekiyordu ama daha olmadım
Aklimideliricem Büyük ihtimalle normaldir mevsim geçisinde felan bende hep gecikirim. İçin rahat etsin istiyosan test yap korkmadan😂
frnc Ben de 1 ay oldu taktıralı ader olacağım gün kahve leke geldi sonrası yok doktora gittim spiral yerindekan verdim negatif ama hâlâ adet yok
Minikkuzum1999 buseee06 Ben gittim doktora intihap çıktı canım geçen ay gittim yani ama bu ay 5 gün gecikti yine
feyzayilmaz Bende de aynı şekilde lekelenme var ama henüz regl olamadım. Spiral den sonra en az 6 ay düzensizlik olurmus zaten.
feyzayilmaz buseee06 hiç korkulacak bir şey yok ben reglim biterken gidebilmistim nerdeyse kanama bitmişti yine de acımadı hafif bir sızı ama zaten ohoo ona gelene kadar doğum yapmışsın zaten yani 😂