Hanne1910 bende pazartesi gidicem 1 ay aşısına. ve kızım hasta serum fizyolojik yapıyoruz. genizleri dolu. calpol kullanıyoruz . burnu hep tıkalı öksürügüde var. grip olmuş dedi doktor. o aşıdan sırf buyuzden korkuyorum. benimde tek ümidim hastahanede yapmışlardı ve bi yan etkisi olmamıstı . inşallah olmaz 😞