Arelll Hanne1910 hastahane de yapılan aşının ikinci dozu o korkmayın ateş yapmıyor bizimki fazla uyumuştu
16102018 Hiç bir yan etkisi yok yaparken de demişti ebe bizde dün olduk Doğumda yapılan aşının aynısıymış ama bebek bünyeleri farklı olur tabi de genelde yok yan etkisi
Haticeakan bebeğim nerdeyse hiç uyumadı dün oldu aşı toplasan 5 saat uyumadı iki gündür aşıdan mı başka sebep mi anlayamadım böyle olan vR mı
Arelll Hanne1910 olsun yine de korkma annesi tabi her bebek farkli ama genel olarak ilk aşı ateş yapmıyor ikinci bile yapmadı bizde rabnim korusun yavrularımızı 🙏🏻
Hatice3 Hanne1910 yok canım hiç birşey yapmaz ateş olmuyor bebekten bebeğe değişiyor az huzursuzluğu olur sadece okadar benim oğlumda oda olmadı mesela aynı herzamanki gibi devam etti
Arelll Hanne1910 [bilinmeyen] demeyin öyle nazar değiyor benimki de çok uyuyordu 3 gündür yavrum helak oldu
Arelll [bilinmeyen] Evet bu günlerde sizden çok fikir aldım helal edin . Sanırım bebeklerimiz böyle böyle büyüyorlar. Onları da anlamak lazım kendilerine bi düzen kurmaya çalışıyorlar belki de 🤷♀️
Kubraozdemirr Hanne1910 ağrı ateş olmadı bizde ama çok uyku yaptı sorduğumda normal demişti iki gün çok uyku yapar dedi