SweetMom__ ay ben 5sene hiç ayrı kalmadim keşke kalsaymisim kimseye vermiyordum babasına bile babannesi yakın oturuyor ona bile 2.gebeligimde erken doğumdan 1hafta hastanede yattım babasıyla kaldı tek başına ilk kez ağla ağla perişan oldum suçlu gibi erken doğumum oldu sezeryanla kızımı kuveze aldılar tabi ben yine ağla ağla eve geldim dikişlerle canım yaniyor zaten oğlum birde geldi üstüme atladı düşünün keşke zamanında babannesine falan verseydim bir kaç saat yada yatıya en azından bu zor süreçte yanında kalırdı bende toparlanirdim onada banada iyi gelirdi babaannesi parka falan götürürdü çünkü ben yatarken benle oynamaya çalışıyor canım daha çok yanıyordu o yüzden vicdan yapmayın güvenliğiniz birisi varsa babanne anneanne babası bırakın size bağımlı olmasın en iyisi hayat insanın karşısına neler çıkarıyor bilemeyiz