Kızlar kocam geldi çok şükür bu sabah kahvaltıya gittik sonra ben kuaföre geldim ilk defa oğlumla bir kaç saat yanında olmucam böyle kendimi suçlu hissetim aslında güzel birşey kendine vakit ayırmak ama ilk defa onsuz bir yere gidince kendimi tuhaf hissetim normal mi ya😔 böyle sanki nefes alamıyorum gibi abartma diyeceksiniz ama gerçekten böyle hissediyorum.