Zeyno38zeyno meryeminannesiii1 benım kullandığım katı beyaz sabun makinaya atmadan önce çıtılıyorum bide ıyısınden çamaşır sodası lekeden eser kalmıyor
Metehann12 eslem2 suyu kaynar şekilde değil ılık şekilde olsun öyle bekletin sonra yikayin kotlarinda kazanlarında da denedim hicbisey olmadı dediğim gibi suyu sadece beyazlardaki gibi kaynar olmicak ılık suda bekletceksiniz
Metehann12 eslem2 bilemedim valla benim oglanin kot pantolonundaki pas lekesi ne varana kadar çıkarttı çünkü