Düsme hızını etkileyen cok faktör var. Bizim 13.5 tu. 8 haftalik olduk hala cok az devam ediyor. 5 haftalikken 5 e zor düştü. Enzim eksikliği varmis cok hafif ondan uzamış. Arkadasimin da bebegi oldu o da 13 tü 1 haftada tamamen bitti sariligi. Ikimizin de bebeginin kilo alımı gelisimi iyi. Altta yatan bir sebep varsa bizimki gibi uzayabilir