Kızlar bebegim 7 günlük sarılık oldu uyanmakta zorlaniyoruz biraz uykuda iken emiyor ama bu süreç ne zaman geçer acaba şuan da 12 mis inşallah yükselmez diye dua ediyorum bol bol beslemeye çalışıyorum ama bazen emmekte zorlanıyor öneriniz varmi? Hastaneye yatırmak istemiyorum malum son olanlardan sonra 😑