havvamete benim ped alerjim var ben normalde de tampon kullanıyordum uzun süre tampon kullandıktan sonra geçtim o yüzden çok zorlanmadım açıkçası kayganlaştırıcıya hiç ihtiyaç duymadım bende beije ve femometer marka var ikisi arasında tercih yapacak olursam femometer bana daha rahat geldi yine alacak olsam femometer alırım ayrıca tamponla kıyaslayacak olursam tampona göre çok daha rahat tamponu sık sık değiştirmeniz gerekli ama kabı o kadar sık boşaltmanıza veya değiştirmenize gerek yok ben günde iki defa değiştiriyorum aralarda hiç boşaltmıyorum bir yere gideceksem sabahtan değiştirip gün boyu aynısı ile devam ediyorum tampon bu yönden dezavantajdı benim için gittiğim yerde hijyen açısından zor oluyordu kapta öyle birşey yok uzun saatler kalması sağlık açısından risk oluşturmuyor tampon gibi