Yeni_annis yok canım tekti ama bizde şüphelenmiştik çünkü benim ikizim var ve annem ve anneanneminde öyle. Ama ben ikiz çocuk için hiç hazır değildim ilk çocuk olduğu için. Sağlıkla gelsinler inşallah tekse de ikizsede yakında belli olur yazın buraya da muhakkak bende merak ettim