meleka234 zeytinyağı asidik yapıda olduğu için daha kötü yapabilir de diyorlar. Biri ayçiçek yağ tavsiye etmişti onu uyguladım gece sabaha geçti çok çok az kalmıştı. Onu da sudocremle geçirdik. Kulağa tuhaf geliyor bu yağ ama iyi geldi nedense. İçerik olarak bi zararı olabilir miydi bilmiyorum tabi bi kerelik denedik bakalım. Bir daha olmaz umarım