Birerkekannesi_ sağlıkçıyım diye ortaya atılmadım sağlıkçı olarak tavsiye verdim. Herkesin mesleğinden bağımsız tavsiye verdiği gibi. Alanımın pediatri olmasına gerek duymadan (herkes gibi). Mesleğimi belirtmemdeki neden yarabakım ve dermatoloji doktorları ile çalışmam ve deneyimlerimin altını doldurmaktı. Yırtmadım kendimi sağlıkçıyım diye öyle algılamışsınız da yanlışa mahal vermeyelim. Dermatoloji alanı da pediatri geriatri diye ayrılmıyo bu da ek bilgi sevgiler