Minikarslann 16 günlük kız bebeğim var Kasım’da 3 yaşında olacak oğlum kardeşini seviyor ama kıskanıyor da aralarinda bana şahsi düşüncem ne kadar azda olsa yaş araligi ne kadar çok olsada aynı hiç bi değişiklik ve fark olmuyor oğlum yerinde durmayan bir çocuk ve doğumdan sonra zapt etmek daha da zorlasti ama geçici bir durum biliyorum kıskançlığın verdiği hirslada bazı şeyleri yapıyor kimse yokken kendisini şımartacak durumumuz gayet iyi ama biri gelince sadece herşeyin o an durmasını istiyorum