Minikarslann benim kızım 2.5 yaşında. Şimdi tekrar hamileyim. Allah nasip ederse bebeğimiz doğduğunda kızım 3 yaşını geçmiş olacak. Ben ideal diye düşünüyorum. Arada ki yaş farkı çok olunca paylaşımları azalıyor keyif aldıkları şeyler değişiyor bence. Benimde kardeşimle aramda 5 yaş var. Biz küçükken ben boyama yapmak isterdim mesela kardeşim oyuncak oynamak isterdi gibi gibi. Birde biraz daha büyüdükleri zaman birini okula birini kreşe gönderip onlar okuldayken keyfime bakmayı düşünüyorum 😂