Minikarslann
Cok zor gecıyo ama gecıyo ya pişman mıyım asla çünkü benim oğlum tüp bebek 5 yıl sonra geldi kızım ise kendı oldu varlıklarına bın şükür tuvlate eğitimi doğımdan sonra yaptık hiç zorlanmadk kendi heves ettı bı hafta sonra da tuvlate alıştı cok sevıyo kardeşini ama kıskanıyo tabi hırçınlaşıyo arada zor gecıyo ama gececek elbet bırılerıne arkaldaş olcklae o yüzden yaş aralığı iyi bence