Birbahargunu arkadas ortamı dost ortamı eskıler gibi değil . Artık yine en ıyısı kendı kanından canından olan dıye dusunuyorum … degir kötü . Tek cocukcuydum allah var , ama artık ıkıncı cocuk dusunmeye basladım ileriside var bunun .. bızler ölüp gidince tek cocuk olmakta cok zor